Hvis du vil tjene penge på at hjælpe andre.
Hvis du har en opgave der skal løses.
Vores håndværkere og eksperter svarer løbende på spørgsmål, eller måske er der en anden bruger som kan hjælpe dig.
Du modtager en mail fra os, når der er svaret.
Hej. Jeg har købt 8 stk 3207 7er stole m.armlæn.de er betrukket med semilæder i farven sort.1 af disse stole knirker når man sid....
Jeg skal have en ledning lagt over loft brædder langs med en væg i kælderen.Ledning kommer igennem muren fra tilstødende rum over ....
Hvad mon der sker her? Se vedhæftede billeder - Designa KøkkenVi spildte noget væske fra en gryderet (varmt) på køkkenbordet ....
rensning af udendørs grøn bronze statue
Kære HandymandJeg har to gamle trævinduer, hvor glasset er gået itu. Jeg vil gerne bruge vinduerne uden glas, og skal derfor have fjern....
Jeg har noget skind som skal bruges til tasker, men det lugter af loft, har hængt udendørs, uden held.Kan denne lugt fjernes?
Kære HandymanVores rengøringshjælp har spildt et eller andet - nok rengøringsmiddel - på vores linoleumskøkkenbord. Det ....
HejJeg er i gang med renovering af en bar i min kælder, og jeg ønsker at forbedre akustikken i rummet.Kælderen er forholdsvis tør,....
Hej. Jeg har en stoppet si i vandhane. uUdfordringen er at jeg ikke kan få sien ud da den er kalket fast. Den er ikke synlig så jeg kan ikke....
Hej, håndtag til mit hoveddør er faldet af og døren kan ikke åbnes hvad gør jeg.