Hvis du vil tjene penge på at hjælpe andre.
Hvis du har en opgave der skal løses.
Vores håndværkere og eksperter svarer løbende på spørgsmål, eller måske er der en anden bruger som kan hjælpe dig.
Du modtager en mail fra os, når der er svaret.
Spar dig selv for tid og besvær - få din to-do liste udført
1
Beskriv din opgave
2
Fastæt dit budget
3
Modtag tilbud og vælg din Handyhander
Jeg skal have skiftet mit onduline tag på sommerhuset, og overvejer at få tagpap på. Hvad er holdbarheden på tagpap? Jeg har en god ven som gerne vil lave alt forarbejdet, men han mener at selve brændingen af tagpap skal udføres af autoriserede p.g.a. forsikringen hvis han skulle komme til at futte huset af. Er det muligt at gøre alt forarbejdet selv, og så få proffessionelle til at brænde tagpappet? Og i givet fald hvem skal man bruge? Tusinde tak for hjælpen
tagpap har en god holdbarhed vis man behandler det ordenligt, huske at give det tjære så det ikke tørre ud, selv føglig kan du lave forarbejde selv men det kan betyde at det firma du få til at lagge overpap på vil tag en masse forbehold men det komme an på hvad forarbejde omfatter. nej du skal ikke være autoriserede for at lægge tagpap på men det er rigtig at forsikring ikke vil dække vis din ven brænder huset af. der er nogle firmaer som har gemgået nogle kursuser som gør at gartinen er beder vis der er en fejl du kan benytte tømmer eller vvs firmaer til at lægge overpap eller kig ind på isopal hjemme side der kan du finde firmaer som har det kursus med venlig hilsen Anders