Gode råd til administrationen i din service- eller håndværksvirksomhed Opret din opgave og modtag bud gratis på Handyhand.dk Spar dig selv for tid og besvær - få din to-do liste udført 1 Beskriv din opgave 2 Fastæt dit budget 3 Modtag tilbud og vælg din Handyhander Modtag bud gratis Find arbejdsopgaver Gode råd til administrationen i din service- eller håndværksvirksomhed Af: Hanne Østergaard Print Administrative og kommunikative opgaver i ét smart system I dag er stort set alle virksomheder afhængige af computere og online markedsføring. Det har gjort det nemmere for mange virksomhedsejere i den yngre generation, fordi de er født ind i teknikkens og internettets tidsalder. Mange af dem er eksperter i, hvordan man driver en virksomhed via online markedsføringsværktøjer, for i deres øjne er internettet ét stort hjælpemiddel for virksomhedsdrivende. Det er dog ikke alle generationer, der har helt styr det store udvalg af kommunikationsplatforme, hvor virksomheder drives fra i dag, fordi de er vokset op med fysiske kalendere, ordrebøger og regnskaber udført med papir og blyant. Uanset om du er en haj på området eller ej, kan du herunder hente gode råd, der letter de administrative opgaver i din virksomhed. Få det fulde overblik i én samlet platformHvis du endnu ikke kender til servicestyring, er det uden tvivl en godt idé at sætte dig ind i, hvordan systemet kan hjælpe dig og din virksomhed til at samle alle de administrative og kommunikative opgaver i ét smart system. Særligt hvis du går og irriterer dig over, at du som virksomhedsejer skal pendle mellem flere forskellige platforme for at kommunikere med ansatte såvel som kunder. Hvis du som virksomhedsejer i en lille eller mellemstor virksomhed dagligt skal forholde dig til et sted mellem fem og ti forskellige medieplatforme, som virksomheden opererer ud fra, kan det hurtigt blive uoverskueligt og stressende at være i dine sko. Derfor kan et professionelt system være det helt rette værktøj, som står og mangler i din hverdag. Få mere tid til dig selv, dine ansatte og dine kunder Udover at du sparer dig selv for den store forvirring, der kan opstå, når du skal navigere rundt på flere forskellige platforme i din virksomhed, vinder du med anvendelsen af servicestyring også flere andre fordele. Et enkelt og overskueligt system for administration og kommunikation kan nemlig gøre, at du får mere tid til dig selv, dine ansatte og dine kunder. Den tid, du lige nu bruger på at skrive mails et sted, tage imod ordrer et andet sted og levere ordrerne videre et helt tredje sted kan du spare ved at samle al kommunikation og planlægning på én platform. Herefter behøver du egentlig kun at spekulere på, hvordan du vil bruge den sparede tid mere hensigtsmæssigt, men der er sikkert flere i virksomheden eller i dit privatliv, der vil værdsætte den tid, du nu kan bruge på andre ting. Print